mandag 6. oktober 2014

Farvel Dubai





Det var litt merkelig å reise fra Dubai etter 6 år, det må jeg innrømme. Vi har jo reist hjem til Dubai når vi har vært på ferie i Norge, men jeg tror jo også at hjem er der familien er...uansett hvor det måtte være. Og nå er hjem i New Orleans!


Jeg kommer til savne 
- vennene mine
- skyline
- kameler
- ørken og sand( men ikke sandstormene!)
- solnedgangen med alle sine farger
- fuglene jeg matet (naboen mater de nå )
- mix av nasjonaliteter
- sangen fra moskeene som jeg syntes er alldeles vakker
- maten

Jeg kommer ikke til å savne
-temperaturer over 40 ° C...men ikke så mye bedre i New Orleans)
- frekke folk
- offentlige kontorer
- måten enkelte kjører der nede / trafikken
- all sand som kommer inn OVER ALT








Trym begynte å spille sax rett før påske - kanskje greit at vi har flyttet til New Orleans?

Sesongens siste kamel-race

Etter kne-operasjon i mai ble jeg jo litt satt ut(og er det litt ennå), men fikk god hjelp av snille Hege og Fiona. Og så hadde jeg jo Annalisa.
Og Ken? Han var i USA! 




Og hvem var der? Jo, sheiken og jeg : )

Charlie er lykkelig så lenge det er noe han kan grave ned ballen sin i


Audi nyter solnedgangen

På tur til Camel Rock

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar