tirsdag 1. juni 2010

Litt forskjellige bilder fra våren 2010

Helt OK med bøtter og vann i hagen

Carolin lurte meg til å prøve hatt på Dubai Mall...sånn i tilfelle vi skulle få bruk for en.


Nei, Ken er ikke byttet ut med en lokal. Han her ville veldig gjerne være med på bildet sammen med meg. Jeg hadde med meg hundene på stranden sammen med Carolin, og da han var den eneste på stranden spurte jeg om det var OK at jeg slapp dem og det var det. Tror han syntes at det var rett så trivelig, for han lekte med ball med dem. Bla med å putte ballen ned i buksa! Haha!

Og slik ser det ut der vi nå bor i Arabian Ranches




Super-Gro



Syntes faktisk at solnedganger selv med kraftlinjer til tider kan være vakre






Trym vant denne hjelmen på familiedag på skolen, og med litt penger i lomma så var det jo fort gjort å få drømmen med TO på en gang



Carolin og Holger. Våre gode venner fra Tyskland. Scheisse und auf wiedersehen!




Burj Khalifa er 828 meter høyt og over 160 etasjer. Man kan ikke annet enn å bli imponert?
Høyt!

To arabere beundrer utsikten

Burj Khalifa

Ble jo ganske varmt på 17 mai, men det visste unge Skjelby et råd for : )

Gard går i tog på sjømannskirken på 17.mai


Trym med det norske flagget og litt lite tenner(men har mye hår) - hurra!



Ken fikk norske pølser og da var jo dagen reddet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar